Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Být ženou je super…

Můj kamarád si přečetl nějaký můj výplod na blogu a řekl mi, že jsem děsně negativní a moc se soustředím na to, co máme my ženy v životě těžší…a taky že přeháním a vůbec, ať se zamyslím a zkusím najít taky nějaká ta plus.

Pak mi napsala moje dobrá kamarádka, že je unavená z péče o své dvě malé děti a že by občas chtěla mít zpátky svůj starý život nebo ještě lépe – aspoň jeden den v týdnu být chlap a být nad věcí.

Takže sem se nad sebou a mou kamarádkou vážně zamyslela…A zkusila najít několik pozitiv v (mém) postavení ženy ve společnosti, na světě a vůbec. Po dvou sklenkách vína, třech pračkách prádla, jednom telefonátu s matkou, zoufalém pokusu o dort pro manžela a hodinovém telefonátu s kamarádkou jsem během neděle vytvořila následující seznam:

Být ženou je super,

protože se nemusím bát kopance do rozkroku, resp. matně tuším, že by to bolelo. Na druhou stranu vím jistě, že tam dole mě jednou čeká bolest taková, že o ní píšou dokonce i na mimibazaru.

protože když jsem hysterická nebo náladová, tak si skoro každý myslí, že mám své dny. Kdybych byla chlap, mysleli by si, že jsem prostě debil.

protože můžu kamarádům říct, že jsem si koupila novou pěnu do koupele a že si dneska u koupání zapálím svíčky a bude to krásný relax, a nikdo si nebude myslet, že jsem změnila sexuální orientaci.

protože můžu pochválit kolegyni novou sukni a opět se nikdo nebude automaticky domnívám, že jsem na holky.

protože se vlastně celkově nemusím pořád bát, že o mě někdo bude prohlašovat, že jsem buzna. Nemusím tak ostentativně pohrdat homosexuály…Co víc, můžu s nima kamarádit a nemuset nikomu nic vysvětlovat.

protože umím plakat…

protože můžu plakat…

protože můžu bulet jak želva u blbých filmů, reklam na plínky nebo obrázku hladového černouška a nikdo se nebude zas tolik divit.

protože se umím vykecat kamarádce a uvolním tak stres a nářky, což mi ve finále sníží riziko infarktu a prodlouží život.

protože můžu jako domácí zvířata chovat kočky, psy nebo morčata.

protože mám prsa…nevím, jestli je tohle vyloženě výhoda, ale hodně chlapů vypadá, že mají prsa rádi… možná by je taky chtěli…jako svoje vlastní!

protože si můžu kupovat všechny ty krémy na vrásky, celulitidu, na paty nebo na lokty a nikdo nebude říkat, že jsem zmužnělá (o muži by se říkalo, že je zženštilý).

protože kvůli všem těm krémům na vrásky, celulitidu, na paty nebo lokty mám asi velice vyvinutou vlastnost doufat za všech okolností a neztrácet naději.

protože když přiberu, tak se mi může říkat baculka (žádný baculák není).

protože když mě muž opustí, protože jsem tlustá, tak se o něm bude říkat, že je povrchní mizera.

protože je jednoduché mi koupit dárek (šperky, květiny, knížky, šperky, květiny a zmínila jsem šperky?).

protože nikoho nenutím chodit se mnou na ryby.

protože se vždycky můžu vymlouvat, že jsem slabá na nějakou manuální práci.

protože je víc písniček o holčičích jménech, resp. pro holky než pro kluky.

protože kam čert nemůže, tam nastrčí ženskou!

Doufám, milá kamarádko, že tě ty výhody omráčily. Kdyby ne, tak zavolej a snížíme tvůj stres a minimalizuje tak rizika srdečních onemocnění, aby si tu se mnou byla déle!

 

 

 

 

Autor: Bára Susanszká | pondělí 27.1.2014 14:40 | karma článku: 18,40 | přečteno: 795x
  • Další články autora

Bára Susanszká

Živé náhražky

Proč si vlastně lidé pořizují domácí mazlíčky? Proč investují tisíce do chlupatých stvoření, která ani slovem nepoděkují...? Proč raději nečtou nebo nepletou svetry?

25.2.2014 v 11:00 | Karma: 15,46 | Přečteno: 607x | Diskuse| Ostatní

Bára Susanszká

Státní laskominy

Tak jsem se dočetla, že do Čech se má vrátit porodné i na druhé dítě. Nadskočila jsem u počítače a zajásala. Hned jak porodné slavnostně projde státními branami, tak balíme kufry a stěhujeme se zpět do rodné vlasti!

3.2.2014 v 9:10 | Karma: 17,81 | Přečteno: 595x | Diskuse| Ostatní

Bára Susanszká

Cestou...

Do práce jezdím vlakem, pak taky chvíli veřejnou dopravou v Curychu. Až teprve nedávno jsem zaznamenala člověka s knihou. Vůbec mi to dřív nedošlo, ale rozdíl s Prahou tady skutečně je.

25.1.2014 v 18:35 | Karma: 9,90 | Přečteno: 417x | Diskuse| Ostatní

Bára Susanszká

Lékaři varují!

V České republice rapidně stoupá počet lidí, kteří nepoznají vtip, nadsázku nebo sarkasmus. Příčina zatím není známa! Může za to zvýšená konzumace gumových medvídků nebo časté sledování předpovědi počasí? Nevíme, čísla jsou však alarmující!

15.1.2014 v 12:00 | Karma: 26,61 | Přečteno: 1503x | Diskuse| Ostatní

Bára Susanszká

Postřehy paní cestovatelky!

Tak jsem byla v New Yorku! Což znamená, že už jsem děsně zcestovalá, protože jsem byla taky v Drážďanech a Bratislavě. Mohu tak již konečně rozdávat cenné rady a vyjadřovat se ke všem tématům – od ekonomické situace v Bolívii až po pěstování hrachu v kraji Vysočina.

14.1.2014 v 11:40 | Karma: 12,88 | Přečteno: 843x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Situace na frontě se zhoršuje, oznámil velitel ukrajinské armády. Rusko postoupilo

27. dubna 2024  17:50

Sledujeme online Operační i strategická situace ukrajinských vojsk na frontě se má sklon zhoršovat. Velitel...

Sokoly povede dosavadní místostarosta Martin Chlumský, rozhodl výbor

27. dubna 2024  17:35

Do čela České obce sokolské (ČOS) zvolil výbor Sokola podle očekávání dosavadního prvního...

Triumf českých středoškoláků. Zvítězili v soutěži NASA s návrhem dálkové opravy družic

27. dubna 2024  17:21

Pětice českých středoškoláků uspěla ve finále prestižní mezinárodní soutěže Conrad Challenge v...

Praktický i pro zábavu. Americká firma nabízí robopsa s plamenometem

27. dubna 2024  17:04

Americká firma Throwflame poprvé zveřejnila cenovku za svého robotického psa, který má na sobě...

  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1028x
Jsem dobře utajený optimista žijící ve Švýcarsku, který se snaží, aby ho život bavil, ale občas to není lehké. Mám dvě kočky, jednoho přítele a hodně nápadů - ti všichni se podílí na mém psaní.

Seznam rubrik